کلنگ احداث طرح نیروگاه خورشیدی چهارمحال و بختیاری بر زمین خورد

پنجره ایرانیان؛ کلنگ احداث طرح نیروگاه خورشیدی چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری بر زمین خورد.
  • شنبه 13 آبان 1396 ساعت 11:50

به گزارش خبرگزاری مهر، کلنگ احداث طرح نیروگاه خورشیدی چهارمحال و بختیاری ظهر دوشنبه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری بر زمین خورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت:  طرح نیروگاه خورشیدی چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین پروژه‏‌های بخش اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری است که در شهرستان سامان احداث می‏‌شود.

 قاسم سلیمانی دشتکی عنوان کرد: طرح نیروگاه خورشیدی چهارمحال و بختیاری با ظرفیت تولید ۱۰ مگاوات در این استان اجرایی می‏‌شود.

وی اظهار داشت: تولید برق از انرژی خورشیدی از مهم‌ترین طرح‏هایی است که دولت توجه جدی به این امر کرده است و سرمایه‏‌گذاران را در این بخش حمایت می‏‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه‏‌گذاران آلمانی در این طرح مشارکت می‏‌کنند و مهم‌ترین طرح تولید برق با مشارکت سرمایه‏‌گذاری خارجی است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‏‌های این استان گفت: ارتفاع بالای استان چهارمحال و بختیاری از سطح دریا از مهم‌ترین ظرفیت‏‌های این استان در راستای اجرای طرح‏‌های سرمایه‏‌گذاری در زمینه تولید برق خورشیدی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شهرستان سامان با اجرای طرح های گردشگری و طرح‏‌های تولید برق از انرژی خورشیدی در مسیر توسعه بیشتر قرار می‏‌گیرد و زمینه برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در این شهرستان فراهم می‏‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اهداف مسئولان استان چهارمحال و بختیاری است که این امر با جدیت در این استان در حال پیگیری است.


ثبت نظر

ارسال