با این کوله‏ پشتی موبایلتان را شارژ کنید

پنجره ایرانیان؛ به تازگی یک کوله‏ پشتی با پنل خورشیدی و باتری ۱۶ هزار میلی آمپری ساخته شده که قابلیت شارژ دستگاه ‏های الکترونیکی کاربر هنگام حرکت را دارد.
  • شنبه 15 مهر 1396 ساعت 18:42

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، شارژ نگهداشتن دستگاه‏ ها هنگام سفر بیشتر اوقات یک چالش به حساب می‏ آید. امروزه دستگاه‏ های الکترونیکی که فرد با خود حمل می ‏کند، فقط  شامل موبایل نمی ‏شود.  بسیاری از افراد نقشه‏ های اکترونیکی، دوربین دیجیتال، دستگاه ‏های جی.پی.اس و غیره را با خود حمل می‏ کنند که همه باتری‏ های قابل شارژ دارند.

در این میان شرکت Ghostek کوله‏ پشتی ساخته که راه‏ حلی برای این مشکل به حساب می ‏آید. این کوله ‏پشتی دارای ویژگی‏ های فناورانه‏ ای است که دستگاه‏ های الکترونیکی فرد را هنگام سفر شارژ می‏ کند.

این گجت دارای یک پنل خورشیدی ۱۱ واتی و باتری ۱۶ هزار میلی‏ آمپری با خروجی یو.اس.بی است. این پنل همراه یک پنل دیگر انرژی خورشیدی را جمع ‏آوری می‏ کند. همچنین در بخش ‏های خارجی کوله‏ پشتی نیز پورت‏ های یو.اس.بی متعددی وجود دارد به این ترتیب کاربر می‏تواند هنگام حرکت باتری را شارژ کند.

کوله ‏پشتی مذکور با ظرفیت ۶۰ لیتر دارای ویژگی‏ های مختلفی است و شامل یک پوشش ضد باران نیز است. جالب آنکه وزن این گجت حتی پیش از پر کردن وسایل، ۷ پوند است که کمی سنگین به نظر می ‏رسد. خوشبختانه پنل‏ های خورشیدی و باتری متحرک هستند و بدون آن ها وزن کوله‏ پشتی به ۳ پوند می ‏رسد.


ثبت نظر

ارسال