جشنواره بورس ایده‌های انرژی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود

پنجره ایرانیان: مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سمنان از برگزاری چهارمین جشنواره بورس ایده‌ها در حوزه انرژی در تالار دانش این دانشگاه خبر داد.
  • یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 23:34

به گزارش ایسنا، دکتر احسان برهانی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در راستای تحقق کسب ایده‌ها در زمینه انرژی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان و علاقمندان در حوزه انرژی و گسترش فناوری، خلاقیت و ایده پروری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، افزود‌: چهارمین جشنواره بورس ایده‌ها در حوزه انرژی به همت مرکز کارآفرینی و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

برهانی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در هشت محور با موضوع انرژی اعلان شده است، ادامه داد: تکنولوژی‌های نوین انرژی، تکنولوژی‌های انرژی هسته‌های اقتصاد، انرژی و محیط‌ زیست، صرفه‌جویی و بهینه‌سازی انرژی، انرژی‌های تجدید پذیر، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت آب و برق و انرژی و بحران آب محورهایی هستند که علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را تا 14 بهمن به دبیرخانه این جشنواره در پردیس شماره یک دانشگاه سمنان – مرکز کارآفرینی ارسال کنند.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سمنان اظهار کرد: ایده‌های برتر پس از داوری به پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان معرفی می‌ شوند تا برای تجاری‌سازی و ایجاد ثروت از آنها حمایت شود. مسئول برگزاری جشنواره بورس ایده‌ها گفت: دو شاخص خلاقیت و کارایی ملاک اصلی داوری ایده‌های ارسالی است.


ثبت نظر

ارسال