چرا از پنجره‌های ریلی استفاده می کنیم؟

بخش تحقیق و توسعه شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان
  • یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 15:11

در صنعت ساختمان‌سازی یکی از پرکاربردترین نوع پنجره دوجداره که از قدیم تاکنون مورد استفاده قرار گرفته، پنجره کشویی یا پنجره ریلی است. استفاده از پنجره کشویی در مکان‌هایی که دارای محدودیت فضایی برای باز شدن پنجره هستند، بسیار مناسب است. این‌گونه پنجره‌ها یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع پنجره بوده که از مزایا و عملکردهای زیادی برخوردار است و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و با توجه به نوع بازشوی آن و عدم اشغال فضا، بین طراحان و ساختمان‌سازان بسیار رایج بوده و یکی از مدرن‌ترین انواع پنجره‌ها محسوب می‌شود.

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که در میان انبوه طرح‌های مختلف موجود در بازار بهترین مدل پنجره ریلی را پیدا کنند. البته تنها ظاهر این پنجره‌ها نیست که تنوع زیادی دارد، مواد به کار رفته شده در این پنجره‌ها نیز می‌تواند متفاوت باشد. اکثر پنجره‌های ریلی از جنس یوپی‌وی‌سی یا آلومینیوم هستند. بااین‌وجود این محصولات می توانند از مواد دیگری نیز ساخته شوند. شما باید با توجه به مکان نصب پنجره بهترین طرح و مواد را انتخاب کنید. در‌های کشویی همانند پنجره‏های ریلی یکی از محبوب‌ترین محصولات ساختمان‌های این روزها به‌حساب می‌آیند.

 صنعت دروپنجره در دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و دراین‌بین پنجره‌های ریلی نیز در  انواع مختلف در حال حاضر در دسترس بوده و این بدین معنی است که می‌توانید از انواع پنجره‌های ریلی مطابق با سلیقه خود استفاده کنید. همچنین پنجره‌های ریلی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متنوع نیز تولید می‌شوند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال پانزدهم-شماره 170/آذر 1400


ثبت نظر

ارسال