اعلامیه شرکت گروتمان نماینده شرکت آساش در ایران؛

صحت فعالیت‎های گروتمان را از آساش بپرسید

  • چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 9:50

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت گروتمان نماینده رسمی شرکت آساش ترکیه در ایران با صدور اعلامیه‌ای از سم‌پاشی برخی افراد علیه فعالیت این مجموعه و برند آساش در ایران انتقاد کرد.
صحت فعالیت‎های گروتمان را از آساش بپرسید

متن این اعلامیه به این شرح است:

متاسفانه مدتی است برخی افراد سودجو و غیرحرفه‌ای در بازار در پی رقابت ناسالم، سم‌پاشی‌های گوناگونی را علیه مجموعه گروتمان و برند آساش به راه انداخته‌اند که برخی از آنها عبارت‌اند از:

آساش عرضه‌شده در ایران وارداتی نیست!

آساش به ایران کالا ارسال نمی‌کند!

امکان واردات پروفیل وارداتی وجود ندارد!

عرضه‌کنندگان آساش خیلی زیاد هستند و ...

نکته اول این رقابت ناسالم، صحت عملکرد و بازارپسندی عملکرد گروتمان و کیفیت خوب برند آساش است که از طرف برخی رقبای ناوارد و غیرحرفه‌ای باعث بروز این تبلیغات به‌ظاهر منفی شده که نشان از قابلیت و توان شرکت گروتمان و محصولات خوب آساش دارد و افتخاری است برای مجموعه گروتمان.

و نکته دوم اینکه در پاسخ به این رقبای ناوارد و همچنین همکاران جان و مشتریان وفادار آساش راه‌حلی بسیار ساده جهت اطمینان هرچه بیشتر پیشنهاد می‌دهیم:

لطفا جهت اطمینان از محصولات و گارانتی و خدمات آساش و عرضه آن در ایران به‌راحتی و با ارسال یک ایمیل ساده به آساش ترکیه ([email protected]) پاسخ بگیرید. همچنین بعد از عقد قرارداد و سفارش گذاری می‌توانید استعلام سفارش خود را نیز از طریق ایمیل دریافت کنید.

 


ثبت نظر

ارسال