فربد نماینده انحصاری ندارد؛

پذیرش نمایندگی رسمی پروفیل فربد

  • دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 7:38

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت کار تجارت فربد، با اعلام این‌که هیچ نماینده انحصاری فروش در کشور ندارد از سراسر کشور نمایندگی فعال می‌پذیرد.
پذیرش نمایندگی رسمی پروفیل فربد

شرکت کار تجارت فربد، تولیدکننده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی در و پنجره، با اعلام این‌که هیچ نماینده انحصاری در کشور ندارد، به تولیدکننده‌های در و پنجره یو.پی.وی.سی واجد شرایط، نمایندگی اعطا می‌کند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط اعطای نمایندگی با دفتر مرکزی شرکت کار تجارت فربد تماس بگیرند.

گفتنی است، شرکت کار تجارت فربد، یکی از تولیدکنندگان باسابقه پروفیل یو.پی.وی.سی بانام تجاری فربد و دارای یکی از کامل‌ترین قالب‌های موجود در بازار پروفیل‌های ایرانی است. فربد با استفاده از ماشین‌آلات و فناوری پیشرفته کشورهای آلمان و اتریش کلیه محصولات خود را با ضمانت 10 ساله و با تاریخ تحویل 24 تا 48 ساعته به مشتریان عرضه می‌کند.


نظرات

هادی رحیمی

نمایندگی فروش

هادی رحیمی

نمایندگی فروش

هادی رحیمی

نمایندگی فروش hadi.rahimi [email protected]

سید خلیل داوری

با سلام و آرزوی موفقیت بیشتر ما تولید کننده درب وپنجره دوجداره تو شیراز هستیم و مدتی با پروفیل فربد کار میکردیم ما و مشتریان کاملا راضی بودیم ولی الان متاسفانه پروفیل فربد تو بارار شیراز نیست و ما چنتا پروژه نیمه کاره داریم لذا ازشما تقاضا دارم در صورت صلاح دید با ما همکاری کنید. با تشکر داوری [email protected]

ثبت نظر

ارسال