در حاشیه همایش «نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی» صورت گرفت؛

بازدید شهردار تهران از غرفه ونوس شیشه

  • شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 18:43

اخبار => اخبار نمایشگاه ها

پنجره‌ایرانیان؛ دکتر حناچی در حاشیه همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی از غرفه شرکت ونوس شیشه بازدید کرد.
بازدید شهردار تهران از غرفه ونوس شیشه

همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی با حضور مسئولان مجموعه مدیریت شهری پایتخت از روز 9 بهمن‌ماه در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد و تا یازدهم بهمن‌ماه به کار خود ادامه داد. ونوس شیشه ازجمله شرکت‌های فعال در عرصه نمای ساختمان کشور است که با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی این همایش حضور داشت.

در آیین افتتاحیه این همایش که روز سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو صورت گرفت، پیروز حناچی، شهردار تهران؛ عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و رئیس همایش؛ محمد طاهری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران؛ محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران؛ فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند.

اهداف همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی شامل آسیب‌شناسی نمای ساختمان، معرفی مصالح ساختمانی نما که متناسب با الگوی بومی شهرها، مصالح ساختمانی استاندارد، معرفی نماهای برتر، روشنگری و توجیه مردم برای ایجاد مطالبه گری از سازندگان برای استفاده از نماهای الگو و معرفی نماهای الگو متناسب بافرهنگ شهرهاست.

محورهای این همایش که به مدت 3 روز در بوستان گفتگو برگزار شد شامل آسیب‌شناسی نمای ساختمان از منظر جزئیات اجرایی، نگهداری نما، ضوابط نظارت در طراحی و ساخت نما، نقش‌نما در بهینه‌سازی مصرف انرژی و ضرورت‌های اجرایی نما به‌منظور رعایت ایمنی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال