با حمایت هافمن در گرگان برگزار شد؛

همایش انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان

  • شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 9:31

اخبار => گزارش

پنجره ایرانیان؛ همایش انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان با حضور مهندس حمیدیه، مدیرعامل شرکت هافمن، مهندس مروتی، معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استان گلستان و اعضای شورای شهر گرگان برگزار شد.
همایش انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان

این همایش که با حضور پرشور فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازان استان گلستان همراه بود روز چهارشنبه 17 آذرماه 95 در سالن حکیم جرجانی دانشگاه آزاد گرگان برپا شد.

در ابتدای این جلسه مهندس مرتضوی رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان همایش گزارشی از فعالیت‌های انجمن در یک سال گذشته ارائه کرد. مهندس پورحاجت، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور سخنران بعدی همایش بودند که مطالبی درخصوص وضعیت فعلی صنعت ساختمان و اقدامات کانون و انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان بیان کردند. پرفسور ادیب، استاد دانشگاه و تحلیلگر بازار مسکن کشور دیگر سخنران همایش بود که سخنان مهم و تاثیرگذاری درباره دلایل رکود بازار مسکن کشور و راهکارهای علمی جهت برون‌رفت از این وضعیت ارائه کردند.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

مهندس مشیرفر، مدیرفروش و بازاریابی شرکت هافمن سخنران بعدی همایش بود که مانند همیشه با خواندن شعر زیبایی در وصف استان گلستان سخنان خود را پیرامون معرفی هافمن و فعالیت‌های اجتماعی این شرکت ازجمله همراهی و همکاری با انجمن‌های انبوه‌سازان و پروژه ملی ناب سازی انرژی مطرح کرد.

سلام ای سرزمین عطر باران          سلام ای آبروی نوبهاران

کنام شیرمردانی همیشه          تو گرگانی تو گرگانی همیشه

تو گرگانی که در متن اوستا           ستوده نام پاکت را اهورا

مشیرفر گفت: شرکت هافمن اولین شرکتی است که از دو سال پیش حمایت و همراهی خود را با انجمن‌های انبوه‌سازان سراسر کشور آغاز کرده و در بسیاری از این همایش‌ها به‌عنوان حامی حضور داشته است. ما این کار را وظیفه خود می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در این راه قدم‌های مفیدی همراه با انجمن‌های انبوه‌سازان جهت بهبود شرایط بازار و صنعت ساختمان برداریم.

مدیرفروش شرکت هافمن در راستای معرفی این شرکت و اهم فعالیت‌های آن، اظهار کرد: شرکت هافمن ازجمله شرکت‌های قدیمی تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی در کشور است. شرکت ما در تبریز واقع است و چون تبریز به‌عنوان شهر اولین‌ها شناخته می‌شود ما نیز تلاش کردیم کارهایی را به‌عنوان اولین بار در این صنعت انجام دهیم.

وی افزود: هافمن اولین شرکت تولیدکننده پروفیل سری 70 و پروفیل با لاستیک در کشور است. هافمن همچنین اولین شرکت حامی انبوه‌سازان در سراسر کشور است که در همایش‌های این انجمن‌ها حضور فعال داشته است. «ناب‏سازی مصرف انرژی» دیگر مبحث مهمی است که هافمن مبدع این پروژه در کشور بوده و در راستای اهداف بزرگی که دولت در زمینه کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا تدوین کرده اقدامات مهمی انجام داده است.

مشیرفر با اشاره به وظیفه اجتماعی هافمن در این زمینه توضیح داد: حمایت از انجمن‌ها و اتحادیه‌های مختلف ازجمله انبوه‌سازان در راستای پیشبرد اهدافی است که هافمن در زمینه ناب‏سازی مصرف انرژی ترسیم کرده است. توجه ویژه هافمن به کیفی سازی و اولویت دادن به این مبحث از دیگر اقدامات مهم ما بوده که مدیریت و پرسنل شرکت با جدیت تمام پیگیر آن هستند و در این راستا گواهینامه‌های متعددی کسب کرده است. گواهینامه استاندارد ملی ایران، گواهینامه حقوق مصرف‌کننده و مشتری مداری از شرکت توف نورد (Tuv - Nord) آلمان و گواهینامه مرکز ملی تحقیقات مسکن به‌صورت پنج سال متوالی ازجمله این گواهینامه‌ها است.

وی در ادامه به پروژه ناب‏سازی هافمن اشاره کرد و گفت: در مبحث انرژی مسائلی وجود دارد ازجمله بحث صرفه‌جویی که کم‌مصرف کردن است و بحث بهره‌وری که درست مصرف کردن از امکانات است؛ ولی مبحث ناب‏سازی موضوعی فراتر و مهم‌تر است که همه این موارد را دربر می‌گیرد و می‌تواند نقش سازنده‌ای در کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا و همچنین پایین آوردن هزینه‌های خانواده داشته باشد. تئوری «ناب‏سازی مصرف انرژی» ابعاد و زوایای مختلفی دارد که هافمن تلاش کرده آن را به‌صورت عملی و نه در حد شعار اجرا کند.

مشیرفر در پایان با اشاره به لزوم استفاده از کالای ایرانی، عنوان کرد: ما در یک تحقیق میدانی که آمار دقیقی از میزان و نحوه استفاده از مواد و متریال باکیفیت ایرانی و سایر مواد را بررسی کردیم به این نتایج رسیدیم که اولا استفاده از کالای ایرانی بهتر است؛ در مرحله بعد میزان اختلاف استفاده از یک کالای باکیفیت و یک کالای بی‌کیفیت در یک واحد مسکونی در شهرستان‌ها رقمی معادل 26/0 درصد و در تهران 18/0 درصد است که واقعا رقم بسیار ناچیزی است. مشاهده می‌کنید که در مقابل چنین رقم ناچیزی آیا اقتصادی و منطقی است که ایمنی و آسایش خود و خانواده‌مان را فدای آن کنیم؟ لذا این مسئله یک وظیفه ملی است که مردم را نسبت به استفاده از کالای باکیفیت ایرانی ترغیب کنیم و شرایط را برای کسانی که از اجناس وطنی استفاده می‌کنند فراهم کنیم.

رضا مروتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، مهندس مبارک قدم، مدیرکل سازمان راه و شهرسازی استان، دکتر مهران فدوی، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گرگان، دکتر نرگس رزبان، کارشناس برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن، دکتر فروهی، تحلیلگر اقتصادی پروژه و تکنیک‌های فروش، مهندس موذن، رئیس نظام کاردانی ساختمان استان تهران از دیگر سخنرانانی بودند که در این همایش به ارائه مطالب خود پرداختند.

در پایان این همایش از انبوه‌سازان برتر استان گلستان تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین شرکت هافمن به‌قید قرعه به سه تن از میهمانان همایش، یک عدد تبلت توسط مهندس حمیدیه، مدیرعامل شرکت هافمن به‌رسم یادبود اهدا کرد.

 

 نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 112-بهمن95

 


ثبت نظر

ارسال