در دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‏ وری ایران:

هافمن نشان کیفیت و بهره‏ وری دریافت کرد

  • دوشنبه 9 آذر 1394

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره ایرانیان: مهندس حمیدیه، مدیرعامل شرکت هافمن، به ‏عنوان شرکت برگزیده در دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره ‏وری ایران، با دریافت نشان کیفیت و بهره ‏وری مورد قدردانی قرار گرفت.
هافمن نشان کیفیت و بهره‏ وری دریافت کرد

به گزارش پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت هافمن، دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‏ وری ایران در روز  27 آبان سال 1394، در سالن همایش‏ های بین ‏المللی صدا و سیما برگزار شد و هافمن به‏ عنوان شرکت برتر صنعت یو.پی.وی.سی از سوی کمیته ارزیابی این کنفرانس برگزیده شد.

این کنفرانس سراسری که با همت انجمن علمی کیفیت ایران و انجمن مهندسی بهره ‏وری ایران ترتیب یافته بود، محورهای توسعه کیفیت و بهره ‏وری، اندازه ‏گیری و تحلیل، کنترل کیفیت بهره‏ وری و بهبود و ارتقاء کیفیت و بهره ‏وری را در دستور کار خود داشت. در این همایش ملی و سراسری که با هدف تبادل نظرات علمی، پژوهشی و تجارب برتر شرکت ‏ها برپا بود، مدیران برتر به سخنرانی پرداخته و دو پنل تخصصی با محوریت کیفیت و بهره‏ وری برگزار شد.

کمیته ارزیابی دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‏ وری ایران، شرکت هافمن را با توجه به شاخص ‏های بهبود بهره‏ وری و کیفیت به ‏عنوان شرکت برتر صنعت یو.پی.وی.سی انتخاب کرد و در پایان مراسم نیز از جناب آقای مهندس حمیدیه مدیرعامل شرکت هافمن، تولیدکننده پروفیل در و پنجره یو.پی.وی.سی، به‏ عنوان شرکت برگزیده در دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‏ وری ایران‏، با اهداء نشان کیفیت و بهره ‏وری تشکر و قدر‏دانی به‏ عمل آورده شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی این شرکت، هافمن با بهره‏ گیری از شیوه‏ های نوین افزایش بهره‏ وری و مدیریت علمی و مشارکتی گام بلندی در افزایش کیفیت محصولات متنوع خود برداشته و این امر باعث کسب بیشترین میزان سهم بازار و جذب بالاترین میزان مشتریان وفادار در بازار داخلی شده است.


ثبت نظر

ارسال