برگزاری همایش سالانه هافمن در استان زنجان

  • دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 2:18

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ همایش سالانه استانی هافمن دی‌ماه سال جاری در استان زنجان برگزار شد.
برگزاری همایش سالانه هافمن در استان زنجان

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، همایش سالانه استانی هافمن با کوشش و اهتمام مهندس رحمتیان، نماینده هافمن در استان زنجان روز یکشنبه 5 دی‌ماه 1400 با حضور مدیران ارشد هافمن و بیش از 50 مونتاژکار برتر این استان در سالن همایش‌های صدف زنجان برگزار شد.

در ابتدای همایش مهندس سیاوش نیا، مدیر روابط عمومی و تبلیغات هافمن ضمن ابلاغ سلام و تحیت دکتر حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن و خوش‌آمد گویی از طرف ایشان، شروع جلسه را اعلام و ادامه همایش را به مهندس الماسی، معاونت تولید و برنامه‌ریزی هافمن سپرد.

مهندس الماسی در مورد کیفیت تولید پروفیل‌های هافمن صحبت را آغاز و در ادامه مهندس جوادی، مدیر رسیدگی به امور مشتریان هافمن در مورد مسائل فنی و پروسه رسیدگی به امور مشتریان توضیحاتی ارائه کرد.

این همایش با صحبت‌های مهندس وهاب‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی داخلی هافمن در مورد سیاست‌های فروش در ماه‌های آتی ادامه یافت و در ادامه با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بین میهمانان مدعو و تیم مدیران هافمن به سؤالات حضار در حوزه‌های مختلف پاسخ داده شد.

در پایان همایش از طرف دکتر حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن لوح سپاس و یادبودی به آقای رحمتیان، نماینده زنجان هافمن تقدیم شد.


ثبت نظر

ارسال