بازدید وزیر امور اقتصادی از مجموعه هافمن

  • شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 13:43

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی، دکتر خاندوزی به همراه تیم ویژه مدیران وزارت اقتصاد و دارایی، از کارخانه گروه صنعتی هافمن بازدید کردند.
بازدید وزیر امور اقتصادی از مجموعه هافمن

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، پس از این بازدید که صبح روز جمعه ۱۹ خردادماه در محل کارخانه گروه صنعتی هافمن انجام شد، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و مدیران هافمن برگزار شد.

محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن، ضمن تقدیر از حضور دکتر خاندوزی در هافمن، در بیاناتش به مشکلات و مسائل پیش‌آمده در روند تولید پرداخت و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت مطرح کرد.

وی افزود، هافمن در سال‌های آتی طرح‌هایی در راستای توسعه و رشد این مجموعه در تمامی واحدهای تولیدی خود خواهد داشت.

علی انوری، قائم‌مقام گروه صنعتی هافمن، در ابتدای این جلسه تصریح کرد: گروه صنعتی هافمن در سال ۱۳۸۴ با چهار خط اکسترودر Gruber و ظرفیت تولید سالانه ۷۲۰۰ تن انواع پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی فعالیت خود را شروع کرد.

وی افزود: در راستای طرح توسعه هافمن، ۵ خط اکسترودر به خطوط تولید هافمن اضافه شد که ظرفیت تولید این مجموعه به ۱۶.۸۰۰ تن در سال افزایش پیدا کرد.

انوری خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ با توجه به افزایش تقاضا و نیاز بازار، اقدام به راه‌اندازی کارخانه دوم خود در شهرکرد کرد. این کارخانه با ۴ خط اکسترودر به مجموعه هافمن اضافه شد و ظرفیت تولید این مجموعه به ۲۵.۸۰۰ تن افزایش یافت.

 


ثبت نظر

ارسال