بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان از مجموعه هافمن

  • سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 10:33

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از مجموعه هافمن بازدید کرد.
بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان از مجموعه هافمن

غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در بازدید از هافمن با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال «حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی»، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‏های اداره کل و نظام مالیاتی کشور در سال جدید است و این امر با جدیت تمام انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هافمن، جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور مالیاتی و مدیرعامل هافمن، به همراه مدیران واحد مالی و تولید این شرکت برگزار شد. در این جلسه با توجه به مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی که عمده‌ترین آن‌ها مسائل مالیاتی است، شریفی اظهار داشت: اجرای عدالت مالیاتی در میزان پرداخت مالیات واحدهای تولیدکننده از اهداف و اولویت‌های اداره کل امور مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی بیان کرد: نظام مالیاتی به‌هیچ‌عنوان بنا ندارد تا با بی‌عدالتی و فشار بر مودیان مالیاتی موجود، مالیات اخذ کند، بلکه سیاست اصلی سازمان وصول مالیات حقه بر اساس اطلاعات اقتصادی، اسناد و مدارک کافی، شناسایی منابع جدید مالیاتی و مبارزه با فرار مالیاتی است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ به «حمایت کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی استان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی به کار خواهد گرفت.

در پایان شریفی، ضمن اشاره به حمایت‌های اداره کل از تولیدکنندگان و واحدهای صنفی، تعامل اداره کل با تولیدکنندگان و اصناف را بیان کرد و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در سراسر استان را جزء سیاست‌های سازمان امور مالیاتی آذربایجان شرقی دانست.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال