با حضور مدیران ارشد این شرکت از کشور ترکیه برگزار شد؛

همایش بزرگ یلکن در هتل پارسیان آزادی تهران

  • چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 17:56

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ همایش بزرگ شرکت یلکن 5 بهمن‎ماه 1397 با حضور مدیران عالی‎رتبه شرکت یلکن و مهمانان عالی‎قدر داخلی و نمایندگان این شرکت در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.
همایش بزرگ یلکن در هتل پارسیان آزادی تهران

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، شامگاه پنجم بهمن‎ماه 1397 و در پایان سومین روز از دهمین نمایشگاه دروپنجره تهران، هتل پارسیان آزادی میزبان همایش بزرگی بود که از سوی شرکت یلکن، تولیدکننده بزرگ یراق‎آلات کشور ترکیه برگزار می‎شد.

در این گردهمایی که با حضور مدیران عالی‎رتبه شرکت یلکن از کشور ترکیه، مهمانان عالی‎قدر داخلی و نمایندگان این شرکت همراه بود چند تن از مهمانان و مدیران یلکن به ایراد سخنرانی پرداختند و دو تن از هنرمندان کشورمان نیز با هنرنمایی‎های خود ساعاتی خوش برای مهمانان خلق کردند.

فاتح ساری، مدیرفروش شرکت یلکن؛ سید جلال ابراهیمی، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه؛ وحید جلالی پور، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان دروپنجره ایران؛ حسین طوسی، رئیس انجمن صنایع پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی ایران؛ و مدیر فنی شرکت یلکن؛ ازجمله افرادی بودند که در این نشست به ایراد سخن پرداختند. همچنین مهدی ملکی پیام کتبی محمود صداقت، مدیرعامل شرکت ویستابست را قرائت کرد.

در بخش‎هایی از این همایش طنزپرداز مطرح کشور، حسن ریوندی به اجرای استندآپ کمدی و خواننده مشهور، رضا شیری به اجرای موسیقی پرداخت. در بخش دیگری از این همایش تعدادی از نمایندگان شرکت یلکن در ایران با دریافت لوح تقدیر مورد قدردانی قرار گرفتند. علی ضیاء، مجری سرشناس صداوسیمای کشورمان نیز اجرای این همایش را بر عهده داشت.

گفتنی است، شرکت یلکن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان یراق‌آلات و ملزومات دروپنجره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم در کشور ترکیه است که محصولاتش را با نام‌های تجاری فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) به ایران و سایر کشورها صادر می‌کند.

مشروح این گزارش در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال