همایش بزرگ شرکت یلکن در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد

  • دوشنبه 12 فروردین 1398 ساعت 15:19

اخبار => گزارش

در پایان سومین روز از دهمین نمایشگاه دروپنجره تهران، شامگاه پنجم بهمن‎ماه 1397 هتل پارسیان آزادی میزبان همایش بزرگی بود که از سوی شرکت یلکن، تولیدکننده بزرگ یراق‎آلات کشور ترکیه، برگزار می‎شد.
همایش بزرگ شرکت یلکن در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، این همایش با حضور مدیران عالی‎رتبه شرکت یلکن از کشور ترکیه، و نیز مهمانان عالی‎قدر داخلی و نمایندگان این شرکت برپاشد. در این گردهمایی چند تن از مهمانان و نیز مدیران یلکن به ایراد سخنرانی پرداختند و دو تن از هنرمندان کشورمان با هنرنمایی‎های خود ساعاتی خوش را برای مهمانان خلق کردند.

سخنرانان این نشست عبارتند بود از: فاتح ساری، مدیرفروش شرکت یلکن؛ سید جلال ابراهیمی، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه؛ وحید جلالی پور، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران؛ حسین طوسی، رئیس انجمن صنایع پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی ایران؛ یاعوس، مدیر فنی شرکت یلکن؛ همچنین مهدی ملکی پیام کتبی محمود صداقت، مدیرعامل شرکت ویستابست را قرائت کرد.

در بخش‎هایی از این همایش طنزپرداز مطرح کشور، حسن ریوندی به اجرای استندآپ کمدی و خواننده مشهور، رضا شیری به اجرای موسیقی پرداخت. در بخش دیگری از این همایش نیز تعدادی از نمایندگان شرکت یلکن در ایران با دریافت لوح تقدیر مورد قدردانی قرار گرفتند.

علی ضیاء، مجری سرشناس صدا و سیمای کشورمان، که اجرای این همایش را برعهده داشت، به‎عنوان نخستین سخنران از فاتح ساری، مدیرفروش شرکت یلکن دعوت کرد تا در جایگاه قرار گیرد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 137-138-اسفند97 و فروردین 98

 


ثبت نظر

ارسال