سی‌فور برگزیده جایزه ملی کیفیت ایران شد

  • شنبه 31 تیر 1402 ساعت 11:40

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت ایران در هفدهمین دوره این رویداد شد.
سی‌فور برگزیده جایزه ملی کیفیت ایران شد

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، ایران عضو مؤسسه اندازه‌شناسی و استانداردسازی کشورهای اسلامی (اسمیک) است که ۵۷ کشور در آن عضویت دارند. در سال گذشته، ایران به عضویت هیئت‌مدیره اسمیک پیوست و کمک کرد تا گفتمان‌ها در خصوص این جایزه در بین این کشورها شکل بگیرد.

برگزاری رویداد جایزه ملی کیفیت ایران، رخدادی ویژه است که دانشوران، تولیدکنندگان، صنعتگران، فناوران و ارائه‌کنندگان خدمات در سطح کشور را تشویق می‌کند تا کیفیت محصولات و خدمات را در همه جنبه‌های زندگی شهروندان، بهبود بخشند و با شرکت در این رویداد، برای دریافت این جایزه به رقابت ب‍پردازند. به شرکت‌ها و بنگاه‌های برنده، سه نوع گواهی حضور، گواهی سطح اهتمام و گواهی سطح اشتهار یک تا چهار ستاره اعطا می‌شود. شاخص‌های ارزیابی این جایزه بر اساس مشترکات جهان اسلام است و ایران در بین ۵۷ کشور عضو اسمیک در این زمینه پیشرو است.

در تاریخ ۲۶ تیرماه، هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران به‌عنوان تنها جایزه در حوزه تعالی و کیفیت کشور، با هدف ترویج فرهنگ کیفیت، بهبود فضای رقابت‌پذیری، تحقق رضایت مشتریان و بهبود عملکرد سازمان‌ها و ارتقای سطح کیفیت کالا و خدمات، در مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران تهران برگزار شد. بیش از ۵۰۰ بنگاه و شرکت برای دریافت این جایزه شرکت کردند که رشد حدود ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد اما ۱۴۷ واحد توانستند از فیلترهای سازمان ملی استاندارد عبور کرده و ارزیابی شوند. «مهاتیر محمد» نخست‌وزیر پیشین مالزی بنای حضور در این مراسم را داشت، اما بنا به دلایلی امسال به‌صورت تصویری و برخط شرکت کرد. همچنین دبیرکل اسمیک به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم حضور پیدا کرد.

در این دوره مانند دوره‌های قبل، شرکت‌ها و بنگاه‌هایی در حوزه‌های پتروشیمی، لبنی، صنایع تبدیلی، واحدهای بیمارستانی، دام‌پروری، شرکت‌های خدماتی، بازرسی و غیره حضور داشتند. با شرکت در این رویداد، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند بهبود عملکرد خود را در زمینه کیفیت محصولات و خدمات نشان دهند و با دریافت گواهی برنده شدن، به‌عنوان نمونه‌ای برتر در حوزه کیفیت شناخته شوند.

ازآنجاکه هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان بر این باور است که کیفیت حق مردم است و در تمام این سال‌‌ها به تلاش بی‌وقفه‌ خود برای بهبود کیفیت و کارایی محصولات، افزایش رضایت مشتریان و توسعه‌ پایدار ادامه داده، با شرکت در این مراسم و دریافت جایزه ملی کیفیت ایران، بار دیگر تعهد خود را نسبت به کیفیت و رضایت مشتریان اثبات کرد.


ثبت نظر

ارسال