تجلیل از بنیان‌گذار فناورپلاستیک سپاهان به‌عنوان پدر معنوی دانش‌بنیان استان اصفهان

  • چهارشنبه 23 فروردین 1402 ساعت 9:6

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ در یک گردهمایی بزرگ از خدمات دکتر ابوالقاسم مرادی، بنیان‌گذار هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان (سی‌فور) در عرصه صنعت، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان قدردانی به عمل آمد.
تجلیل از بنیان‌گذار فناورپلاستیک سپاهان به‌عنوان پدر معنوی دانش‌بنیان استان اصفهان

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، مراسم تجلیل از دکتر ابوالقاسم مرادی، بنیان‌گذار هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان (برندهای سی‌فور، سی‌پان، سی‌دُر و EMT) و پدر معنوی شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مصادف با روز کارآفرینی، برگزار شد.

دکتر مرادی مؤسس هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان، تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی سی‌فور، سی‌پان، سی‌دُر و EMT و هم‌چنین از مؤسسین و عضو هیئت‌مدیره شرکت معظم گازسوزان است که در حال حاضر با بیش از ۱۰۰۰ نفر پرسنل مستقیم فعالیت می‌کند.

در این مراسم که به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در سالن همایش‌های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان بر پا شد، بیش از ۵۰۰ میهمان شامل مدیران شرکت‌های برتر دانش‌بنیان اصفهان، مقامات دانشگاهی و استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اصفهان و جمعی از فعالین اقتصادی با حضوری گرم و پرشور مراتب قدردانی خود را نسبت به دکتر مرادی و خدمات ماندگار ایشان در عرصه صنعت و دانش‌بنیان ابراز کردند.

افراد برجسته‌ای ازجمله دکتر ابطحی (رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان) آقای سیستانی (فرماندار اسبق اصفهان و معاون اسبق استاندار اصفهان) دکتر نجات‌بخش (رئیس انجمن دانش‌بنیان اصفهان)، دکتر مسعود گل‌شیرازی (رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی اصفهان) و تعدادی از دوستان و همکاران قدیمی دکتر مرادی و همچنین آقای مهندس حمید مرادی فرزند ایشان که خود ازجمله نخبگان و کارآفرینان موفق کشور است در این مراسم سخنرانی کرده و از ویژگی‌های بعضاً منحصربه‌فرد ایشان تقدیر به عمل آوردند.

در پایان از سردیس دکتر مرادی رونمایی شد و با اهدای حلقه‌گل و تقدیرنامه همراه با تشویق پرشور، مداوم و ایستاده حضار و نهایتاً سخنرانی ایشان، بخش اول مراسم به پایان رسید.

بخش دوم مراسم نیز با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن دانش‌بنیان اصفهان و شهرداری آغاز شد و در ادامه با سخنرانی سخنگوی شورای شهر اصفهان و قدردانی از افراد تأثیرگذار و خانواده درگذشتگان سال گذشته این انجمن پایان یافت.

 


ثبت نظر

ارسال