گفتگوی اختصاصی پنجره ایرانیان با مدیرعامل رئال وین؛

رئال وین، پنجره‌ای به دنیای نوین

  • یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 6:4

اخبار => گفتگو

پنجره ایرانیان; گروه صنعتی رئال وین ازجمله مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و عرضه مقاطع پروفیل یو.پی.وی.سی در کشور است. این مجموعه که فعالیت خود را از سال 1388 در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز کرده، پیش‌ازاین در زمینه ساخت و مونتاژ در و پنجره فعالیت می‌کرد و پس از سال‌ها کسب تجربه، به تولید پروفیل یو.پی.وی.سی روی آورده است.
رئال وین، پنجره‌ای به دنیای نوین

محصولات رئال وین که شامل سیستم‌های مختلف پروفیل یو.پی.وی.سی در و پنجره است علاوه بر کیفیت قابل‌قبول، تنوع رنگی مناسبی نیز دارند. مجموعه رئال وین با به‌کارگیری نیروی فنی مجرب و استفاده از آخرین فناوری روز دنیا و مواد اولیه مرغوب تلاش دارد تا محصولی باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی تولید و به بازار عرضه کند. به همین منظور در طرح توسعه کارخانه که در سال 1397 آغاز خواهد شد ظرفیت تولید مجموعه به بیش از دو برابر میزان فعلی افزایش یافته و برنامه‌هایی برای صادرات محصول به کشورهای همسایه نیز تدوین شده است. هم‌زمان با روزهای برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران فرصتی دست داد تا پای صحبت علی باقری، مدیرعامل جوان و پرتلاش گروه صنعتی رئال وین بنشینیم و درباره این طرح و چشم‌انداز فعالیت‌های رئال وین گفتگو کنیم. متن زیر ماحصل این گپ و گفت است که در ادامه توجه شما را به آن جلب می‌کنیم:

 

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

 

برای ورود به بحث ابتدا مختصری پیرامون تاریخچه فعالیت و محصولات رئال وین صحبت کنید.

گروه صنعتی رئال وین از سال 1388 فعالیتش را در زمینه تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی آغاز کرده است. مجموعه رئال وین، با مطالعات فراوان در زمینه  پروفیل‌های یو.پی.وی.سی و با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه  تولید و مونتاژ در و پنجره‌های دوجداره، شروع به تولید پروفیل یو.پی.وی.سی کرده است. به همین منظور پروفیل یو.پی.وی.سی ما با نام تجاری رئال وین با احداث کارخانه و مجتمع تولیدی در زمینی به مساحت 4500 مترمربع در شهرک صنعتی اشتهارد به تولید و بهره‌برداری رسید. ظرفیت تولیدی کارخانه در فاز اولیه 3000 تن در سال تعیین شده است که امیدواریم این میزان را با اجرای طرح توسعه مجموعه تا 5000 تن در سال ارتقاء دهیم. در طرح توسعه کارخانه که در سال 1397 آغاز خواهد شد تعداد خطوط تولید فعلی از 3 خط به 5 خط افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر تعداد 30 نفر نیروی کاری به‌صورت مستقیم در مجموعه رئال وین مشغول فعالیت هستند که برای ارائه محصولی باکیفیت در بخش‌های مختلف تولید و اداری انجام‌وظیفه می‌کنند. اولین پروفیلی که ما در مجموعه رئال وین تولید کردیم پروفیل سری 60 بود که با تغییراتی که در قالب‌ها انجام داده‌ایم در حال حاضر تنوع محصولی خوبی در این سیستم به وجود آورده‌ایم و امیدواریم مشتریان نیز راضی باشند.

رئال وین در حال حاضر چه محصولاتی تولید و به بازار عرضه می‌کند؟

رئال وین تلاش دارد سیستم‌های در و پنجره یو.پی.وی.سی را با کیفیت و تنوع بالا به مشتریان عرضه کند. هم‌اکنون پروفیل سری 60 چهارکاناله، پروفیل سری 70 چهارکاناله، پروفیل کشویی تک‌ریل، پروفیل کشویی جفت ریل، پروفیل بازسازی و پروفیل‌های لمینیت شده ازجمله مهم‌ترین محصولات تولیدی ما هستند.

محصولات رئال وین چه ویژگی و مزایای خاصی دارند که آنها را نسبت به سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند؟

در کنار کیفیت مثال‌زدنی، تنوع رنگ از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات رئال وین است. پروفیل‌های در و پنجره تولیدشده توسط رئال وین در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند و ماندگاری و کیفیت رنگ‌ها نیز مشمول گارانتی و بیمه است. وجود طیف رنگ گسترده در محصولات ما، آزادی عمل بیشتری را در امر انتخاب برای مشتریان فراهم می‌آورد. استفاده از تکنولوژی روز دنیا، دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک و مواد اولیه درجه یک یو.پی.وی.سی، نوآوری و ایده‌های نو، طراحی منحصربه‌فرد و مطابق با نیازهای روز، سایزهای دقیق و اسمبل آسان، استفاده از زهوار و سش دکوراتیو، محصولات کاملا استاندارد و دارای گواهی از TUV atlantic فرانسه از جمله دیگر مزیت‌های ویژه‌ای است که می‌تواند پروفیل رئال وین را نسبت به سایر رقبا متمایز کند.

بیمه، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات رئال وین به چه صورت و در کجا انجام می‌شود؟

دفتر مرکزی فروش ما در سعادت‌آباد تهران قرار دارد که تقریبا تمامی بحث فروش و توزیع محصولاتمان از این دفتر انجام می‌شود. گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات ما به این شکل است که تمامی محصولات رئال وین به مدت 15 سال توسط مجموعه رئال وین ضمانت می‌شود. بیمه محصولات هم که مقدمات و قراردادهای آن انجام گرفته است به مدت 10 سال توسط بیمه ایران تضمین و بیمه می‌شوند. مجموعه رئال وین همچنین در 4 شهرستان نمایندگی رسمی فروش دارد که تمامی این خدمات در این دفاتر نمایندگی نیز انجام می‌شود.

سطح دانش فنی نیروهای کاری، تکنولوژی و استاندارد ماشین‌آلات و دستگاه‌های خطوط تولید رئال وین در چه حدی است و آیا تلاشی برای به‌روزرسانی آن‌ها صورت می‌گیرد؟

تولید ادامه‌دار و صنعتی که چشم به آینده دارد بدون توجه به مباحث آموزشی و ارتقاء سطح تکنولوژی نمی‌تواند دوام و قوام داشته باشد. بر همین اساس کلیه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تولیدی که در خطوط تولید کارخانه رئال وین مشغول به کار هستند مرتبا به‌روزرسانی شده و ارتقاء داده می‌شوند و در آخرین مرحله از این ارتقاء، تمامی دستگاه‌ها با تکنولوژی روز اروپا و ماشین‌آلات سال 2017 به‌روزرسانی شده‌اند. ما در بحث آموزش نیروهای کاریمان نیز با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با مراکز علمی و آموزشی کشور ترکیه داریم حساسیت ویژه‌ای داشته و ضمن آموزش‌های دوره‌ای که برای نیروهایمان در نظر می‌گیریم سعی می‌کنیم با اعزام نیروهای فنی و تکنسین‌ها به نمایشگاه‌ها و سفرهای علمی و آموزشی از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا اطلاع پیدا کنند.

آیا برنامه‌ای برای صادرات و توسعه میزان فروش محصولات دارید؟

بله؛ در طرح توسعه‌ای که برای سال 1397 برنامه‌ریزی کرده‌ایم قصد داریم بعد از افزایش ظرفیت تولید برنامه جامعی برای صادرات پروفیل به خارج از کشور به‌ویژه کشورهای همسایه اجرا کنیم. بر همین اساس دفاتر فروش ما در حال بررسی جوانب این کار هستند تا در سال آتی در بحث صادرات که می‌تواند ارزآوری خوبی نیز برای مجموعه داشته باشد ورود پیدا کنیم.

سابقه و تجربه‌ای که در تولید و مونتاژ در و پنجره داشته‌اید چه میزان در نحوه تولید پروفیل و نوع نگاه شما به این مسئله تاثیرگذار بوده است؟

ما چون خودمان از صنف و جنس در و پنجره سازها هستیم بسیاری از مشکلات و دشواری‌های کار مونتاژ را از نزدیک لمس کرده‌ایم و بهتر حرف این عزیزان را می‌فهمیم بر همین اساس تلاش کردیم که پروفیل و محصول تولیدی‌مان را به‌گونه‌ای به بازار ارائه دهیم که مونتاژکاران و مصرف‌کنندگان پروفیل کمترین نگرانی را هنگام کار با آن داشته باشند. توجه به کیفیت پروفیل و نکات ریزی که شاید از چشم بسیاری از تولیدکنندگان دور می‌ماند ولی ما به سبب همان پیشینه کاری و آشنایی‌مان با کار مونتاژ آنها را رعایت می‌کنیم به ما کمک کرده تا پروفیل بسیار باکیفیتی تولید و روانه بازار کنیم که خوشبختانه تاکنون رضایت نسبی مصرف‌کنندگان و مشتریانمان را نیز به دست آورده‌ایم. این مسئله از طراحی قالب تا نحوه فروش و تحویل محصول به مونتاژکار به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و طراحی شده است که این عزیزان کمترین دغدغه را نسبت به کیفیت پروفیل داشته باشند و فکر و نیرویشان را فقط صرف کار مونتاژ کنند و محصول نهایی باکیفیت‌تری به دست مشتری برسانند. هرچقدر کار مونتاژ بهتر انجام شود و مصرف‌کننده نهایی از کار راضی باشد برای من که تولیدکننده پروفیل هستم نیز خیلی بهتر است و این کار روی فعالیت ما هم تاثیر دارد.

به نظر شما وجود و حضور انجمن، سندیکا و اتحادیه‌های صنفی چه میزان می‌تواند در بهبود شرایط کاری و ارتقاء سطح کیفی محصولات تاثیرگذار باشد؟

مطمئنا وجود یک واحد نظارتی که از بدنه صنف باشد و بر مسائل ریزودرشت صنعت نیز احاطه داشته باشد می‌تواند در بهبود شرایط و رفع مشکلات موثر باشد. بسیاری از مشکلاتی که صنف و صنعت ما با آن دست‌به‌گریبان است با یک خرد جمعی و همفکری دلسوزانه قابل حل‌وفصل است. پرداختن به این مسائل از اصلی‌ترین وظایف یک انجمن و سندیکای صنفی است ولی متاسفانه در کشور ما به این‌گونه تشکیلات و فعالیت‌های جمعی بهای چندانی داده نمی‌شود.

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 127-اردیبهشت 97


ثبت نظر

ارسال