حضور موفق REHAU در نمایشگاه نورنبرگ آلمان

  • شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 10:30

اخبار => اخبار صنعت پنجره

پنجره‌ایرانیان؛ رهاو (REHAU) در نمایشگاه بزرگ در و پنجره و نما (FENSTERBAU FRONTALE 2018) نورنبرگ آلمان حضور پیدا کرد.
حضور موفق REHAU در نمایشگاه نورنبرگ آلمان

بر اساس گزارشی که این شرکت در اختیار پنجره ایرانیان قرار داده است، «پنجره‌ها هم می‌توانند هوشمند باشند»، محوری بود که رهاو از ۲۱ تا ۲۴ مارس ۲۰۱۸ در نمایشگاه نورنبرگ آلمان بر آن تاکید داشت و توانمندی‌های خود را در این زمینه در معرض دید عموم قرار داد.

رهاو نوآوری‌های خود را با شعار"THE REHAU VIEW" در استندی به مساحت ۸۶۰ مترمربع در سالن ۴A– غرفه ۱۲۳ به نمایش گذاشت. رهاو در این نمایشگاه، نقطه عطف جدیدی در صنعت پنجره را نشان داد.

رهاو با به‌کارگیری یک استیج نمایش، انواع گوناگونی از نسل جدید پنجره‌های هوشمند تا محصولاتی که قبلا توسعه‌ یافته‌اند را به نمایش گذاشت، مانند اسمارت‌گارد رهاو که با یک سیستم پیشگیری از نفوذ، امنیت بیشتر در خانه را تضمین می‌کند. سیستم تهویه GENEO INOVENT  نیز در حال‌ حاضر در «راهکارهای خانه هوشمند» عملیاتی شده است.

یکی دیگر از ابتکارات قابل توجه ارائه‌شده REHAU، RAUFIRPO-X، است که فرمولی به‌روز شده و توسعه‌یافته از فرمول موفق RAU-FIPRO است. این سیستم امکان اجرای المان‌های بزرگ‌تر و نیز مقاومت بیشتری در برابر حرارت و حتی ظرفیت بیشتری در مقابل بارهای وارده به پنجره را دارد. سیستم توسعه KALEIDO COLOR و نیز راه‌حل‌های نرم‌افزاری نیز بخشی از نکات برجسته ارائه‌شده توسط رهاو بود.

نمایشگاه نورنبرگ بزرگ‌ترین نمایشگاه در، پنجره و نماست. بیش از ۱۱۰ هزار بازدیدکننده و ۱۳۲۹ شرکت پیشرو از ۴۲ کشور دنیا، نمایشگاه FENSTERBAU FRONTALE ۲۰۱۸ را در کنار HOLZ-HANDWERK تبدیل به آوردگاهی موثر و برجسته برای این صنعت کرده است.

 


ثبت نظر

ارسال